אני מצליח לקבל דואר אבל לא מצליח לשלוח דואר. בדקתי והגדרתי ששרת הדואר היוצא שלי שלי דורש אימות. מה זה יכול להיות?
עושה רושם שהחיבור לאינטרנט בו משתמשים למשלוח המכתבים משתמש בכתובת IP שמופיע בעולם כ SPAMMER.
במסך הראשי של www.199.co.il ישנו קישור לבדיקה שיגיד לכם בוודאות האם כתובת ה IP שלכם חסומה או לא.
שורה מעין זו מעידה על כך בתחתית הודעת השגיאה:
451 Blocked - see http://www.spamcop.net/bl.shtml
או שורה כזו:
451 http://www.spamhaus.org/query/bl?ip=88.155.0.156
ולכן המערכת לא מוכנה לקבל/לשלוח מכתבים מכתובת (מחשש שזה יציף אנשים כ SPAM ויחסום את שרתי הדואר שלנו)
1. לקוח עם כתובת IP קבועה
במידה והלקוח מחובר דרך IP קבוע, על הלקוח ליצור קשר עם מחלקת ה-Abuse של ספק האינטרנט שלו ולבקשו לפעול להסרת כתובת ה-IP מ-Spamcop או SpamHaus בהתאמה.
2. לקוח עם כתובת IP דינמית
מה שיש לעשות זה להתנתק מהאינטרנט ולהתחבר מחדש על מנת שיקבל כתובת IP חדשה מהספק שלו.
* על מנת לראות מה כתובת ה IP שבאמצעותה אתה גולש אפשר להיכנס לאתר www.whatismyip.com
על מנת לראות האם כתובת זו מופיעה ככתובת חסומה שנשלח ממנה דואר SPAM אפשר להיכנס לאתר: http://www.spamcop.net/bl.shtml ולהזין את כתובת ה IP שלכם.
במסך הראשי של www.199.co.il ישנו קישור לבדיקה שיגיד לכם בוודאות האם כתובת ה IP שלכם חסומה או לא.
שורה מעין זו מעידה על כך בתחתית הודעת השגיאה:
451 Blocked - see http://www.spamcop.net/bl.shtml
או שורה כזו:
451 http://www.spamhaus.org/query/bl?ip=88.155.0.156
ולכן המערכת לא מוכנה לקבל/לשלוח מכתבים מכתובת (מחשש שזה יציף אנשים כ SPAM ויחסום את שרתי הדואר שלנו)
1. לקוח עם כתובת IP קבועה
במידה והלקוח מחובר דרך IP קבוע, על הלקוח ליצור קשר עם מחלקת ה-Abuse של ספק האינטרנט שלו ולבקשו לפעול להסרת כתובת ה-IP מ-Spamcop או SpamHaus בהתאמה.
2. לקוח עם כתובת IP דינמית
מה שיש לעשות זה להתנתק מהאינטרנט ולהתחבר מחדש על מנת שיקבל כתובת IP חדשה מהספק שלו.
* על מנת לראות מה כתובת ה IP שבאמצעותה אתה גולש אפשר להיכנס לאתר www.whatismyip.com
על מנת לראות האם כתובת זו מופיעה ככתובת חסומה שנשלח ממנה דואר SPAM אפשר להיכנס לאתר: http://www.spamcop.net/bl.shtml ולהזין את כתובת ה IP שלכם.